TOIMITUSEHDOT

Suomalaisesta Promise.fi verkkokaupasta ostaminen on turvallista ja helppoa. Ostaminen vaatii toimivan ja oikean sähköpostiosoitteen ilmoittamisen. Ostaminen tapahtuu lisäämällä valitut tuotteet ostoskoriin, sekä valitsemalla haluttu toimitus- ja maksutapa. Ostoskorivaiheessa  tilaukseen liittyvät mahdolliset toimituskulut sekä valittuun maksutapaan mahdollisesti liittyvät kulut näkyvät eriteltyinä. ”Siirry maksamaan” / ”Lähetä tilaus” – toiminnolla tapahtuvan maksun kautta asiakas sitoutuu Promise verkkokaupan toimitusehtoihin. Maksutapahtumasta ja maksutavoista vastaa ulkopuolinen palveluntarjoaja Paytrail Oy. Onnistuneesta tilauksesta lähtee tilausvahvistus asiakkaan antamaan sähköpostiosoitteeseen. Jos et ole saanut tilausvahvistusta, tarkistathan roskapostikansiosi. Postitamme tilaukset 3-5 arkipäivän aikana. Promise.fi -verkkokauppa hyväksyy asiakkaakseen vain täysi-ikäiset henkilöt ja toimittaa tilaukset ainoastaan yli 18-vuotiaille henkilöille Manner-Suomeen.

1.Toimitustavat    

Nouto valitsemastasi postista, hinta 5,90€ 

Noudat tilaamasi tuotteet omasta Postista. Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä,sähköpostilla tai pakettikortilla paketin saapumisesta ja voit noutaa lähetyksesi postista heti saapumispäivänä klo 16 jälkeen.

Nouto valitsemastasi Postin pakettiautomaatista, hinta 5,90 € (Mikäli haluat toimituksen pakettiautomaattiin, muistathan mainita asiasta kassan kommentti kentässä ja laittaa myös mihin pakettiautomattiin pakettisis haluat toimitettavan.)

Nouda tilaamasi tuotteet valitsemastasi Postin pakettiautomaatista. Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä paketin saapumisesta ja voit noutaa lähetyksesi automaatista heti koodin saatuasi.

2. Maksutavat

Verkkopankki ja luottokortti ovat verkkokaupassa käytössä olevat maksutavat, joissa palveluntarjoajana toimii Paytrail Oy.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com

Verkkopankkimaksut

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oy yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkopankkimaksaminen. Maksun saajana näkyy Paytrail Oy.

Luottokortit: Visa ja MasterCard -kortit. Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Promise.fi toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja toimittaa tuotteet ostajalle.

3. Palautusoikeus

Käyttämättömillä ja vahingoittumattomilla tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus. Verkkokaupasta ostettuja tuotteita voi palauttaa tai vaihtaa myös myymälässä. Postin kautta tehtävissä palautuksissa tuote on oltava asiallisesti pakattuna ja paketissa on oltava tuoteen mukana lähetetty lähetyslista. Palautuskustannuksista vastaa asiakas. Lähetä tieto sähköpostilla tekemästäsi palautuksesta osoitteeseen info@promise.fi

Mikäli tuote on viallinen tai olemme toimittaneet väärän tuotteen, on palautus asiakkaalle maksuton.

Säilytä Postin kuitti tekemästäsi palautuksesta aina siihen asti, kunnes olet saanut tiedon palautuksesi käsittelystä ja hyvitys on saapunut tilillesi / luottokortillesi / olet saanut sähköpostilla ilmoituksen laskusi mitätöinnistä (muutoksesta).

Hyvitys palautuneesta tuotteesta / tuotteista tapahtuu samaa maksutapaa käyttäen kuin alkuperäinen tilauskin. Mahdolliset tuotteiden tilaamisesta aiheutuneet toimituskulut hyvitämme takaisin vain reklamaatiotapauksissa, mikäli palautus koskee koko tilausta. Palautuksen saavuttua Promise.fi suorittaa Paytrail Oy:n välityksellä hyvityksen viipymättä sillä maksutavalla, jota asiakas on käyttänyt alkuperäistä tilausta tehdessään. Mikäli tuote / tuotteet on otettu käyttöön, vastaa asiakas käyttöönotettujen tuotteiden arvonalentumisesta. Jos tuotteesta on käytön johdosta tullut myyntikelvoton, vastaa asiakas koko tuotteen arvosta.

4. Tuotevaihto

Jos haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen toiseen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme info@promise.fi.

Palautusosoite vaihto- ja palautustapauksissa:

Promise, Artturintie 12-14 B, 36220 Kangasala

5. Etämyyntisopimuksen peruuttamisoikeus

Asiakkaalla on oikeus peruuttaa etämyyntisopimus 14 päivän kuluessa siitä, kun tavara on vastaanotettu. Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi asiakkaan on ilmoitettava yksiselitteisesti Promise.fi:lle päätöksestään peruuttaa sopimus. Peruuttamisilmoitus tulee tehdä sähköpostilla: info@promise.fi . Tuotteet tulee toimittaa hyvin pakattuina postin kuljetettavaksi tai myymälään Kangasalle. Tilauksen peruminen ennen toimitusta: Asiakas voi peruuttaa tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa osoitteeseen info@promise.fi.

6. Reklamaatiot ja kuluttajansuoja

Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme tekemään välittömästi osoitteeseen: info@promise.fi Jos saat virheellisen tai väärin lähetetyn tuotteen, tulee tuote palauttaa Promise.fi:lle asiakaspalautuksena edellä olevan ohjeen  mukaisesti. Vastaamme korkealaatuisten tuotteidemme virheettömyydestä myös edellä mainitun 14 päivän vaihto- ja palautusajan jälkeen. Havaittuasi vian ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme tilanteen korjaamiseksi. Kuluttajansuojalaki, joka suojaa sinun oikeuksiasi asiakkaana, koskee myös ostosten tekoa meillä.

7. Muut toimitusehdot

Promise.fi -verkkokauppa pidättää oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Verkkokaupan sisältö- ja info-sivuilla oleva mahdollinen virheellinen hinta ei oikeuta tuotteen ostamiseen tähän hintaan, vaan tuotteen hinta on tuotekortilla / ostoskorissa näkyvä hinta. Mahdolliset hintojen / toimituskulujen muutokset koskevat vain muutosten voimaantulon jälkeen tehtäviä tilauksia. Käyttämättä jäänyttä alennuskoodia ei voi laskea tilaukselle jälkikäteen. Promise.fi -verkkokauppa pidättää oikeuden tilauksen perumiseen selvien hintavirheiden kohdalla. Promise.fi ei vastaa siitä, jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Promise verkkokaupan vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Promise.fi -verkkokaupan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.